eliveli.blogg.se

Vaknade en måndagsmorgon och tänkte idag får det bära eller brista. 12timmar senare låg jag åter i sängen, uppsagd från jobbet, just antagen till en skola 100mil bort och halva lägenheten nerpackad packad i en trave bananlådor.

Dag 185

Kategori: Allmänt

Att en förmiddag i en nypudrad backe få driva omkring med FruktViktor och CharkViking är lite som att befinna sig mitt på en exotisk planka. En exotisk planka med mör rostbiff på ena sidan och söt melon på den andra!

..jaha ja, då fick jag av allt att döma bli den klibbiga potatissalladen som tillförs mest som utfyllnad och kaprisbeströtts för att inte se så beklagligt trist och dyster ut. Potatissalladen som för jämnan bortprioriteras när mango, passionsfrukt och kiwi skymtas.. Den typen av potatissallad, den fick jag bli..

(Imorgon blir det raka vägen till kontoret och be om avdelnings omflyttning till hushållstillbehör, så jag istället kan få symbolisera silverfatet.. ja men så slipper jag hamna mellan killar.. nä för som silverfat får jag dom istället på mig!)

 

//Elin

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: