eliveli.blogg.se

Vaknade en måndagsmorgon och tänkte idag får det bära eller brista. 12timmar senare låg jag åter i sängen, uppsagd från jobbet, just antagen till en skola 100mil bort och halva lägenheten nerpackad packad i en trave bananlådor.

Dag 186

Kategori: Allmänt

Tänk alla somrar vi krabbor i fiskat, å alla gånger du mig i Mario Kart piskat.
Tänk alla stunder vi lekt på ditt rum, å alla gånger du kallat mig dum.
Tänk alla gånger vi badat i Stockevik, å alla de gånger jag fått höra att du broder Jacob är så lik.
Tänk alla de födelsedagar du en gummibåt önskat dej, Å den period då sova skavfötter var din och min grej.
Tänk alla de gånger jag din rygg fått klia, Å alla de gånger Jacob försökt byta sin stora femma mot din lilla tia.
Tänk vad åren går fort, du som just vart en liten lort!
 
Älskade fina fina lillebror som idag 20år är, för stunden känns du för långt borta, jag vill ju ha dig här!
Nå väl, paket får du när jag i Skärhamn är tillbaka, Å stort spö i Mario Kart du banne mig ska få smaka!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: